сериалче

днес жена ми и шефа й (млад, образован мъж) коментирали, че в момента аз съм сам на работа с шефката ми, която всъщност е набор на жена ми и в момента с нея обсъждаме парфюма, който искам да купя на жена си, който и шефката преди е ползвала, но ето – сега ползвала друг. обсъдили и това, че ние с шефката може да ходим в командировка заедно другата седмица, защото нея я е страх да пътува сама. освен това обсъдили и факта, че шефката ми живее близо до нас и затова днес не й е проблем да ме метне с колата.

чудя се – докъде ли жена ми и шефа й са стигнали с обсъжданията?:mrgreen:

13 Responses to “сериалче”


  1. 1 mikiblue 16.04.2011 в 16:05

    пропусна да отбележиш, че „трудната“ ти жена беше на работа с дъщеря ти, по простата причина, че няма кой да я гледа:mrgreen:

  2. 3 batpep 16.04.2011 в 16:48

    освен това доколко дъщеря ми е „моя“ – само жена ми знае:mrgreen:

  3. 4 batpep 16.04.2011 в 18:49

    трудна – трудна….

    колко да е трудна😆

    • 5 linbul 16.04.2011 в 19:22

      не че искам да се намесвам в семейната ви свада😉
      ама щом търсиш точно мъжко име, доста ще да е трудна работата…

      един виц от мене, много е стар:
      мъж се прибира от работа. минава покрай локва. в локвата жаба, която казва с човешки глас: „вземи ме със себе си, няма да съжаляваш“
      станало му любопитно и я взел. занесъл я вкъщи, жена му още не се била прибрала…
      жабата го помолила: „сложи ме в леглото, отдавна не съм усещала мекотата на легло. няма да съжаляваш.“
      съжалил я пича, сложил я в леглото. в същия момент жабата се превърнала в гола красавица.
      и точно тогава се прибрала жена му…

  4. 6 Nikola 17.04.2011 в 16:55

    Първо – дъщерята твоя ли е или на шефа? Второ – дали жена ти и шефката ти не са случайно отдавна загубени сестри-близначки?
    Трето – вярваш ли изобщо че Дон Родриго е оцелял във войната или този който се представя за него е просто нагъл и опасен узурпатор на наследството му?

  5. 7 batpep 17.04.2011 в 19:06

    хахаха, ние в нашето семейство се караме само покрай децата, даже помня, че по едно време жена ми ми се развика, че не било нормално да не се караме🙂

    така.

    първо – коя от всичките дъщери дали е моя?
    второ – вероятно шефката ми и шефа на жена ми имат нещо свързано в миналото, самата ми жена и шефката ми – едва ли🙂
    трето – за дон родриго не знам, ама тери пратчет пише нова книга.

    ето това ще да е интересно🙂

  6. 8 van444eto 17.04.2011 в 20:27

    На мене друго ми е чудно бате!?!? Жена, ти и шефа и големи обсъждания му `фърлят. Големи дебати, големи размишления. Освен че са доста вътре в нещата, сиреч, знаят какво точно става у ваш`та фирма и подробно и обстоятелствено явно си нямат друга работа у тЕхната си фирма. Та, оттук ми иде и въпроса. Като толкоЗ нЕма какво да правят, щото явно важна и бърза работа са нЕмали, та защо изобщо загубиха времето на жена ти вчера? Що я викаха на работа, та и провалиха хубавата сбирка, па и детето завлекли…..

    • 9 mikiblue 18.04.2011 в 08:50

      естествено, че батето е невинен!
      хич и не съм си помисляла, че някой ще застане на моя страна и ще ми съчувства:mrgreen::mrgreen:

      а аз отде да знам, дали ранния час на срещата не беше нарочно избран😛

  7. 10 batpep 18.04.2011 в 17:11

    винаги съм си бил невинен, особено пред пред съответните моми и милицунерите:mrgreen:

  8. 11 Pippilota Mentolka 18.04.2011 в 22:52

    Неква голема схема е това. Аз само да питам, че съм клю-клю, какъв парАфюм ще вземаш на жената? Да не е много тежък, че остава да е хубав и каквато е трудна да се отврати от благовонието му. Пък, ако така стане, аз мога да ви отърва от него, абсолютно безплатно за мен и вас…не, че искам така да стане, де, но да знаете, че съм до вас :))

  9. 12 batpep 19.04.2011 в 15:48

    булгари кристалин.

    нема как да ме отървеш, освен летално. но ако си много добра и полезна, и симпатична, и… може и да ти дадат да се пръснеш малко🙂

  10. 13 Pippilota Mentolka 19.04.2011 в 21:45

    😀 А, убаво парфюмче, нема да се отврати. Иначе аз и в магазина мога да се пръсна, че и без условия😛


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

април 2011
M T W T F S S
« Март   Май »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

дари живот!


