гордост

стаята на диването от този статус:

1

почти без викане и пердах премина към следния статус:

2

3

МНОГО СЪМ ГОРД!!!

11 Responses to “гордост”


  1. 1 Niili 17.04.2011 в 21:32

    отличници!😀

  2. 2 Niili 17.04.2011 в 21:33

    ама каква ви е кукла, батенце, жива и здрава да е!

    • 3 batpep 17.04.2011 в 21:45

      хахаха – ти зАеби, ми даже поръчки за изработка получавам напоследък😆

  3. 4 mim4ef 17.04.2011 в 22:10

    хахахахах, сериозен морков /щото го предпочитаме пред сламата/, или цяла неделя🙂
    резултатът е добър, колко време го задържахте?
    и аз имах подобен успех сутринта. с морков, ама тя сама си го сложи пред носа – да покаже новото бюро на баба си, та искаше да снима стаята. и още е във вид – нали цял ден по китки ходим🙂

  4. 5 Божо 17.04.2011 в 22:17

    Интересно „почти“ какво точно съдържа😀

  5. 6 Michel 18.04.2011 в 08:21

    Интересно пък защо да не може стаята на дете да е разхвърляна? (Е, поне за малко?…)

    Замисляте ли се, горди родители, че детето, когато порасне, през целия си живот ще подрежда и ще го карат да живее в ред? Ще учи, ще му обясняват, че това не може, че онова не може, че няма време за игра вече, че после трябва да отиде в университет, после да си „подреди“ живота, ангажименти, задължения, работа – в работата, отново всичко ще е „подредено“, бюрото, файловете, работното време – човек докато се усети и е пораснал и вече няма право да разхърля нищо…

    Защо да няма кратък период от живота, когато играчките може да са разхвърляни?…
    😉

  6. 7 Ани 18.04.2011 в 08:25

    Когато бях малка, аз, майка ми, баща ми, брат ми и котката ни живеехме всички в една стая.
    Това автоматично означаваше, че ако умореният мш баща настъпи играчка на пода, която не е прибрана, тя лесно може да се озове и в кофата. И двамата с брат ми харесвахме всички играчки да са извадени – децата имат своя представа за ред. Защо да ги прибирам, та нали след малко пак ще ми се играе?

  7. 8 mikiblue 18.04.2011 в 08:45

    обикновено стаята е подредена точно за два-три часа, не повече:mrgreen:
    идеята е вечер, преди сън Ния да си подрежда нещата, пък утрешния ден нека играе и разхвърля😉 идеята не е нон стоп детето да чисти и подрежда, а да се научи да поема своите отговорности и да знае къде е границата😉
    защото, ако иска вечерта да й направя масаж, да я подсуша, да я завия и да си кажем лека нощ, трябва да успея да пресека стаята й без да се спъна три пъти или да стане някоя беля (просто сега се пазя повече, не за друго:mrgreen: )
    по горната логика, защо да ям, като пак ще оТгладнея? (както казва Ния); или защо да си мием ръцете, като пак ще се изцапаме?; или защо да се преобличам с домашни дрехи, като след един час ще трябва да обличам пижама? и пр.😆😆😆

  8. 9 Michel 18.04.2011 в 08:57

    Ако стаята е разхвърляна през деня и подредена само вечер, така по` може!😉

  9. 10 Ани 18.04.2011 в 18:40

    Съгласна съм с Мики, но имах предвид, че понякога не е лошо да се правят малки изключения, особено в ранно детство. Така или иначе скоро ще се появи второ човече и на Ния отговорностите и съобразяването с околните ще се увеличат.

    А иначе познавам възрастни, които не си оправят леглото по горната логика – не съм от тях, но не ги осъждам. Хъкълбери Фин винаги ми е бил любимец.😉

  10. 11 batpep 18.04.2011 в 22:14

    мисля, че е редно да знаете, че на първата снимка в коша за играчки има една кака – културната, образована и доста симпатична кака Яна, некъде към десет-дванаесе годишна ше требе да е вече, а анетке?


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

април 2011
M T W T F S S
« Март   Май »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

дари живот!


