прекрасни

неща се случват напоследък в странната вълшебната страна бълхария.

например – бодри веселяци съвсем безплатно боядисаха във весели и свежи тонове един от най-грозните и мракобесни паметници в софето. след което по тъмна доба грозни мракобесници го измиха (вече с наши пари), та да може отново да си е сив и грозен. но аз от такъви нища много не отбирам, та затуй ще предложа на уважаемите си читатели някои заслужаващи отделеното им време мнения:

ето тука едно:

http://sulla.bg/2011/06/27/2276.html

пък тука – друго:

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=942249

отделно от това не успях да ида на „елевейшън“-о у разлог. ама се оказа, че добре че не съм могъл да отида, щото джамиро се пребил и временно не можел да се кълчи, да оставим настрана, че е с ангина; а пък по същото това време вятъра взел, че издухал палатките и напълнил на всички отвърстията им с пепеляк. на мене не ми е толкова до отвърстията ми, ама я си представете, че ми беше издухал вятъра палатката? единствената и безценната тефлонова, дето е по-скъпа от тристаен в центъра?! а освен това организацията била на толкова световно ниво, че хората три часа не могли да стигнат с колите си до кемпинга, па и още толкова дорде стигнат до сцената, а и дорде стигнат по-важните групи вече били свършили. а па некои от тея, дето се добрали до сцената, не ги пуснали, щото били имали фотоапарати.

абе интересно си е в бълхария, но аз за друго щях да пиша.

жена ми е активен шофер и, да си призная честно, кара добре. е, добре като за жена де. даже дори докато беше бременна с дъщеря ни си караше сравнително нормално, т.е. позазяпваше се малко повечко от обикновено, блееше по светофарите по-изразително но, общо-взето, всичко беше в рамките на нормалното🙂

сега обаче жена ми носи мъжко. Ела да я видиш – пили гуми по светофарите, ръчка като перничанка със СО на номерата, натиска – просто не е истина! вчера (поради специфичното ми състояние след тежка маса с блажни мезета и неколко вида ракия) се наложи тя да ни прибира – еми по магистралата немаше никой пред нея! един-двама сгрешиха да й се заядат и, сигурен съм, горчиво се каят за глупостта си.

ей, тва хормоните са голема работа! само се надявам отрочето да земе да си ги набута тия хормони в топките и да си ми върне хубавата, слънчева и усмихната жена🙂

щото иначе аз ще трябва да му ги набутвам

6 Responses to “прекрасни”


  1. 2 workshopofniili 27.06.2011 в 22:15

    ха така, кака! rofl😀

  2. 4 Ани 01.07.2011 в 08:43

    Това, последното, е много интересно, бате – изглежда, че пренаталното възпитание върви двупосочно – майката влияе вълху бебето, но и то влияе върху нейното поведение и реакции и чрез тях изразява себе си отрано. Или пък просто защото знаете, че чакате момче, този път и очакванията са различни.🙂

    • 5 batpep 02.07.2011 в 11:46

      абе не знам точно кой, какво и върху кого влияе, обаче е супер интересно🙂

  3. 6 hinkoff 14.07.2011 в 22:01

    пак му е..ха майката на паметника. пък къф хубав го бяха боядисали хората:))


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

юни 2011
M T W T F S S
« Май   Юли »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

дари живот!


