всеки,

който реши да има второ, изобщо не знае в кви филми влиза.

 

– бате шварци и всички останали дорде гинат в епохална битва кака ви глен клоуз тихинко се киска зад храста.

и после сички са мъртви.

 

мхахаха!

7 Responses to “всеки,”


  1. 1 Vladimir Lozanov 28.08.2011 в 23:03

    Абе разликата между 1 и 2 е безкрайно по-малка, отколкото между 0 и 1 🙂 Вече почти две години оцелявам без особени сътресения, даже като оставим едното на некоя баба, вкъщи става некво такова пусто…

  2. 2 Ани 29.08.2011 в 10:04

    Мисля, че просто още не си се адаптирал към новата ситуация. След известн време ще усетиш, че положението има повече позитиви, отколкото недостатъци. 😉

    • 3 Точка 29.08.2011 в 10:57

      И като започнат да не се прибират, може да се замисли и за трето. 😉

  3. 4 batpep 29.08.2011 в 11:04

    ани, ти мислиш ли, че познаваш кака ти ния?

    аз довчера си мислех, че я познавам. издъно, детсевика.

    а зад нежната си фасада кака ви ния се оказа най-тъмното изчадие адово, което можете да си представите. тя така замисля белите си, че максимално да изчанчи всички около нея. при това го прави ефирно и с нежна усмивка. искам да отбележа, че досега НИЩИЧКО не е счупила, просто ни разкатава фамилиите от чистене и оправяне. направо е гениална, бих застинал с възхищение пред способностите й, ако не беха на мой гъз.

    .. убаво викаше майка ми едно време, че „всичко ще ти се върне един ден“, ама аз тогава само зловещо се подхилквах, не я слушах внимателно…

  4. 5 wakeop 29.08.2011 в 14:01

    И моята майка така разправяше… и аз бая години й се подхилквах, щото сина по кретения не можа да ме мине.
    Откакто започна да се интересува от личностното си развитие и от здравословно хранене започнах да се притеснявам, че аз този период го преболедувах за половин година, а него вече цяла го тресе :-/

    Според майка ми с 2 е по-лесно, а с 3 още повече, защото в един момент просто спираш да се впечатляваш от предъвкани номера 🙂
    Споко значи 🙂

    • 6 Светла (една от всичките) 31.08.2011 в 14:42

      Права е майка ти, таман щях да му пиша на БатПеп, че с две деца е по-лесно, отколкото с едно.
      И да не й се връзва на Ния, просто тя сега се опитва да си опази централното положение в семейството.

  5. 7 mim4ef 24.10.2011 в 21:30

    хахахахха, да, както каза чеф преди известно тебе време: бе мислех си, че дето 1, там и 2, ама не съм си представял колко съм далеч от истината. то сигурно където 2 там и 3, ама.. едва ли ще доживея да разбера 🙂
    баба ми кълнеше майка ми: 5 да си имаш, и всички да са като теб; тя 5 и искаше…
    майка ми викаше: и едно като теб ще ти стигне, но не пропускаше да благодари, защото с 2 като мен нямало да се оправи /нали 2рото не оцеляло, та аз съм посъбрала дивотия/
    как сега да се сърдя на капитан падна ли ми 1вата фльорца на републиката?
    а, и отделяй време, ама всеки ден, да играеш с двамата заедно! кака ния ще го оцени, пък и на мънечкия му остава в записките 🙂


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

август 2011
П В С Ч П С Н
« Юли   Септ »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

дари живот!


