и пух в софия

аз сега ще правя 42 години под слънцето. мама казваше, че първият концерт, на който абсолютно съзнателно съм се изкефил, е когато съм бил тригодишен. оттогава на колко концерти съм присъствал и по кои краища на света са били те – не водя статистика, а и тези неща едва ли имат значение за това, което сега ще кажа:

тази вечер за първи път в живота си присъствах на чудо, което не бях виждал – гигантско струпване на изключително качествена Музика в твърде малко време и пространство. по едно време ми се стори, че зала 1 ще имплодира и ще се превърне в музикална черна дупка, която ще  ни погълне всички безвъзвратно.

освен това, ако щете вярвайте, но за първи път в живота си аз нямам никакви забележки към нищо и никого. организацията, озвучаването, сценографията – всичко, повтарям – ВСИЧКО беше на изключително високо ниво.

а изпълнителите… И Пух ми показаха за сетен път, че шестдесетгодишният музикант не е дърт. Шестдесет годишният музикант е точно в апогея си, когато е истински Музикант и Творец. уникални чичаци, не бяха истински просто..

но в концерта имаше и други изпълнители – младият барабанист, който се представи на много високо равнище, кийбордистът, с когото групата отдавна партнира и който всъщност прави оркестрациите, както и

ОРКЕСТЪРЪТ НА КЛАСИК ФМ.  тези, които ме познават знаят, че сприхавия шоп през целото време е гледал през бинокъло и е слухтял да чуе издънка.

е немаше.  СТРАХОТНИ!

за пуховете нищо няма да казвам, защото не съм достоен. щастлив съм, че можах да видя колко са истнски🙂

ОЩЕ един от неВероятните подаръци, които Сънцето ми прави непрекъснато – БЛАГОДАРЯ, СЪНЦЕ *-:

пък вие си се сещате вече – ако некой не е дошъл на тоя кончерт, защото са му се досвидяли некви си четиреесе-педесе лева, аре сега да ги вземе тия четиреесе-педесе лева и да си ги завре налисизнаетекъде.

отивам да ми гърмят хармонии в главата🙂

9 Responses to “и пух в софия”


  1. 2 Радина 29.10.2011 в 20:28

    Хора, раз-ма-зах се! С гаджето направо се върнахме в младостта! Беше невероятно! Боже-е-е, все още има естетика на този свят, благодаря ти!

  2. 3 batpep 30.10.2011 в 11:21

    беше много интересно, защото аз следя развитието им и зная, че Пух са супергрупа в Италия и там на техните концерти публиката е предимно младежка и куфеенето и, забележете – пеенето, е турбо-яко.

    а тук я имаше пет-десет човека да знаят италиански, я немаше. например аз поразбирвах това-онова, но то е защото съм учил латински. освен това публиката беше на… да речем…ъъ.. средна възраст. общо-взето.

    цяло чудо е, че все пак успяха да вдигнат залата на крака! а ние с каката бая се чудехме дали да не започнем сами да си танцуваме между редовете…

    но те разбраха, че ние просто слушахме Музиката и се наслаждавахме на Представлението.

    тихо. седнали.

  3. 4 Божо 30.10.2011 в 18:51

    Завиждам ти безумно.
    Пух имат много специално значение за мен. Бих си ги заврял тия 40-50 лева веднага, ако ги имах… Бе то ако ги имах, нямаше да си ги завирам, а щях да ги дам за билет.

  4. 5 Val 30.10.2011 в 19:19

    Страхотна група. Гледал съм ги през 1980 год. За първи път видях лазерни ефекти наживо .

  5. 6 ceco 03.11.2011 в 16:01

    колко хора имаше на концерта

  6. 8 Michel 10.11.2011 в 22:11

    Олеле, пък аз чета първо заглавието „И Пух в София“ и си мисля: „И Мечо Пух най-после пристигна в София на голям екран“ (за филма си мисля, демек)…😀

  7. 9 batpep 11.11.2011 в 22:45

    концертът беше музикантски, изключително семпъл и стилен.


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

октомври 2011
M T W T F S S
« Септ   Ноем »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

дари живот!


