скараха ми се,

че нищо не съм бил пишел напоследък. има нещо вярно, но разберете – твърде зает съм. нията е една малка жена, в чието полезрение има един мъж, който трябва да бъде изцеден. до дупка. на този етап това съм аз.

малкият боян, от своя страна, цеди майка си. тя, обаче, си го връща тъпкано – на мъжа си, естествено. на този етап това отново съм аз 🙂

ето защо реших да спра да гриза сухите жили и труповете на полу-боговете от близкото и по-далечно минало и да обърна повечко внимание на съвременната музика.

и да видите само какви страхотни неща си намерих!

ето тук например – едно любовно:

http://www.youtube.com/watch?v=VurhzANQ_B0

пък тука – една баладка, супер е 🙂

(при баладката е добре да подгреете тонколонките 😉

СТРАХОТНИ!

(да ме подсетите после да ви разпраям за циганите, бриджит бардо, мечките и нашето семейство)

4 Responses to “скараха ми се,”


  1. 1 Ани 24.01.2012 в 21:52

    🙂 Еее, изпълзя изпод товара на бащинството най-сетне! Айде, пък и ще чакаме вдъхновението да те осени и да пускаш по-често „разкази от криптата“, след като е ремонтирана. ;-P

    • 2 batpep 25.01.2012 в 06:37

      крипта? хм..

      аз и викам тронна зала… щото нали там обяздваш порцелановия трон…

  2. 3 Светла (една от всичките) 25.01.2012 в 19:24

    Аз пък малко се попритесних наред ли е всичко у вас. Благодаря, че написа…

  3. 4 amelia 12.02.2013 в 11:46

    Супер е баладката, вярно е! Благодаря, че тук открих още нещо разкошно за слушане!


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

януари 2012
П В С Ч П С Н
« Дек   Февр »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

дари живот!


