вълче време

едва ли е необходимо да разправям колко хубав беше концертът снощи – ФСБ винаги са правили страхотни концерти. но и този път бях впечатлен – музикантът се казва Румен Бояджиев – син и е вероятно най-якият (във всички смислове) млад барабанист под това старо Слънце.

безгрешен. мъжкар. Музикант.

пиша това с дълбока благодарност към късмета ми (в лицето на любимото Зи Радио), който ме обдари с два гратиса, поради което Ния успя да заспи на първия си рок концерт, а Вуйчето втвърди убеждението си, че е дърт🙂

а който не дойде – нали си знае..

2 Responses to “вълче време”


  1. 1 Michel 19.04.2013 в 18:02

    Готино е от време на време да мернеш ревю на истински музиканти, които си чул на истински концерт!🙂

    P.S. Сигурен съм, че Ния адски се е изкефила, нищо, че е заспала накрая😉

  2. 2 Виктория 04.05.2013 в 17:27

    Мога само да кажа, че ФСБ винаги са ми били на сърцето и ще продължават да са там!


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

март 2013
M T W T F S S
« Ноем   Апр »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

дари живот!


