за професор георги едрев и доктор светла василева

за лицето Георги Едрев съм писал вече. само дето досега го познавах като поет, от страниците на книгите му, слава богу. животът обаче така се извъртя, че днес се наложи да се запозная с него и като специалист. слава богу.

за лицето светла василева нищо не съм писал. сега, обаче, ще напиша:

вчера сутринта, в една софийска болница, въпросната докторка приела жена ми – без записан час. въпреки мизерията и натовареността, характерни за нашите болници, докторката я прегледала обстойно, направила й всички необходими изследвания и към обяд й поставила диагноза, обяснила какво следва и т.н… а след това казала:

– мила, почти съм сигурна в диагнозата си, но все пак – ела утре сутринта пак, нещата не са прости и искам да те погледне и професор едрев. за щастие от известно време той идва да консултира и в нашата болница.

………………………………

баба марта сутрин е доста… кисела. докато стигнем до болницата поизмръзнахме, тъй като паркирането в близост е невъзможно.

………………………………

мизерия, но чисто. не мога да разбера – маа му стара, къде са всички пари, които непрекъснато наливаме в здравната система?! и колко струва да праснеш един латекс на стените поне, да смениш няколко изгорели лампи?

………………………………

както и да е. качваме се в клиниката и висваме пред вратата на лекарите, които, както се оказа, изобщо не бяха в кабинета си, а наблюдаваха случващото се в манипулационната, като междувременно извършваха и прегледи. бях леко изненадан, защото в други болници съм забелязал, че сестрите режат, боцкат и чоплят в манипулационната, а дохтурята пият кафе и се кикотят в други стаи.

………………………………

– сънце, ето това е доктор Василева! – сочи Сънцето.

мадама на средна възраст. поддържана – прическа, семпъл грим и всичко както си му е реда. дори секси (или поне за дърт пръч като мене). жена ми й махна, при което дамата за секунда остави кървящия пациент да си притиска памуче, помаха в отговор и се усмихна.

мрачният, мизерен коридор, изпълнен с болни хора, се озари от светлина.

рядко срещам хора с подходящи имена, но тази докторИца има истинското – Светла. дамата набързо мина да обмени две думи с жена ми – чакай, професорът още не е дошъл, само да оправим тия хора тука, десетина минути – и се шмугна обратно при пациентите.

а от една врата в дъното на коридора излезе средно на ръст старче. с бяла престилка. докторИцата беше с винена.

стори ми се, че около главата си старчето има ореол. заради белите щръкнали коси вероятно.

– сънце, май това е професора едрев – рече жена ми. – вчера гледах в интернеда снимки и ми се чини, че е той.

– ми не знам, сънце, познавам го само от страниците на книгите тоя човек – рекох.

старчето влезе в манипулационната и след няколко минути готината докторка се подаде на вратата и ни махна.

………………………………

след минути станах свидетел на най-странния консилиум, който съм срещал:

дребното старче нагласи апаратурата и помощните средства, прегледа жена ми, обърна глава и погледна мадамата-доктор. тя съвсем леко повдигна вежда. професорът мълчаливо се втренчи пак в апаратурата и рече:

– прилича ми на отосклероза.

и обърна глава към дамата, която кимна.

………………………………

и още много неща се случиха, но само едно искам да кажа:

– Доктор Георги, Доктор Светла – еех, ако всички лекари по света бяха като вас, еехх..

26 Отговори to “за професор георги едрев и доктор светла василева”


  1. 2 morrt 30.03.2010 в 11:58

    Да са живи и здрави, а на теб „Браво“ – за хубавите хора трябва да се говори.

  2. 4 Ани 30.03.2010 в 12:53

    Хубаво, че сте попаднали на хора. Че това си е голяма рядкост, особено като ти трябват.

  3. 5 Павлина 31.03.2010 в 09:14

    За мен истински добрите специалисти са тези, които не се изживяват като непогрешими величия и се консултират с колегите си (дори да са по-ниско в йерархията). Явно и двамата лекари спадат към тази категория :). Късметлии сте!

  4. 6 batpep 31.03.2010 в 21:05

    грешите. не сме късметлии. тези хора ни бяха препоръчани и с доста зор успяхме да се срещнем с тях.

  5. 7 Michel 01.04.2010 в 12:28

    Да срещнеш човек сред докторите у нас… Priceless! Толкова е рядко! Явно затова не е късмет, а са ви били препоръчани!

    И оздравявайте, ей! Никакви такива, -рози, ей! Не даваме! 🙂

  6. 8 Niili 02.04.2010 в 01:51

    ей, я зда се оправяте, че съм забранила болежки!
    иначе… маа му стара, като се замислиш, е е ли аправо тъжно да се кефиш, че си попаднал на лекар, който човешки ще те прегледа и ще ти обърне внимание като а пациент, вместо да се кефиш като на живо чудо, когато срещнеш такива ангелоподобни люде, за които си разказал, бате? че то, има едно дребно произведениице в проза, дето му викат хипократова клетва, ама май, нещо апоследък докторската сга, с която аз си общувах, много много не вярва на клетвите си…

  7. 9 batpep 02.04.2010 в 08:49

    .. ти остави, ами тези всепризнати специалисти, за които разказах, нямат частна практика, можеш ли да си представиш?

  8. 10 Niili 02.04.2010 в 22:03

    ми доктори бе, баце – просто хора, които вярват в същината на професията си! (и бързо дас е оправяте, чу ли – ако имате някакъв зор, свиркай да помагаме с каквото можем).

  9. 11 Marfa 04.04.2010 в 12:19

    Христос воскресе и никви болести, че ше се разправяме! Амаха!

    Обичам ви и да се оправяте тутакси! Разбрахме ли се? 😈

  10. 12 Katya 10.02.2011 в 12:00

    Здравейте,

    Имате ли контактите на проф. Едрев? Телефоните номера, който открих, май вече не са валидни.

    Благоадря предварително!

    • 13 batpep 10.02.2011 в 22:54

      мила, нали не си мислила, че дори и да им имам телефоните, ще ги изпляскам в нетя?

      ще идеш и ще си запишеш час като бял човек – или в МВР болница, или в Транспортна.

      хората са заети, записването е тегава проедура, но който иска качество – ще чака и ще търпи. и винаги помни – САМИТЕ ЛЕКАРИ НЯМАТ НИКАКВА ВИНА ЗА Ш*БАНИТЕ ПРОЦЕДУРИ И ПРОСТОТИИ НА СИСТЕМАТА!

  11. 14 Снежанка Кирова 11.08.2011 в 09:31

    ОБЪРКАНА СЪМ,ТРЯБВА ДА ОПЕРИРАМ ГЛАСНИ ВРЪЗКИ А НЕ ЗНАЯ ПРИ КОГО-ПОМОГНЕТЕ МИ,АКО МОЖЕ?

  12. 16 Tihomir 27.10.2011 в 13:35

    batpep видях статията която си написал за проф. Едрев . Накратко до сега лявото ми уфо са го оперирали 4 пъти от два месеца обикалям и двама „Специалисти“ светила на науката искат да ме „оправят“ за нещо средно между 600-900 лева . Ако можеш кажи как да се свържа с д-р Едрев или в коя болница да го намеря, защото от транспортна ми отговориха че от 2 години професора не ги посещава ако не искаш тук то напиши ми на e-mail tishomir_@abv.bg. Благодаря предварително

  13. 17 batpep 28.10.2011 в 09:28

    професорът е доста възрастен, може би не лекува вече, но иди в мвр болница и потърси д-р светла василева – тя е супер мадама и е човечна и отзивчива

  14. 18 Бедиха Ибиш 21.06.2012 в 17:44

    Виждам,че вие също имате добри отзиви за д-р Василева. Аз съм от гр.Пирдоп (близо до София). Днес ходих на преглед. Казаха ми, че незабавно трябва да се срещна с д-р Василева за да може да ме посъветва как да постъпя. Имам запушен синус и незабавно трябва да ми се постави адекватно лечение, иначе ще започна да губя слуха си.На 17 години съм и ви моля за помощ. Някой от вас ако има телефона на д-р Василева, нека ми пише незабавно на посочения e-mail адрес: bediha.ibish@hotmail.com Благодаря ви!!

  15. 19 Ivo Dimitrov 19.07.2012 в 11:45

    ПРОФЕСОР ЕДРЕВ ме оперира през 2007 год., златни Му ръце . Сега не знам къде е . Но от 40 год. дясната му ръка д-р Василев и сега си е шеф на УНГ-клиника в Транспортна бол. – София също виртуоз в занаята си , може да Ви погледне и даде координатите на проф. . Преди 40 и кусур години са почнали заедно да воюват в Исул , до преди 2-3 год. . Но некоя умна глава реши , че Едрев не става за директор на НМТБ и ги разделиха но не вярвам те да не се поддържат и сега .Д-р Василев всяка сутрин от 8ч. може да го намерите в малката сграда до Жп-управлението в локалното платно на бул. М.Луиза десният вход на 1-вия етаж в ляво-дъното дясна врата – Манипулационна.Човека е откровен и говори в прав текст. Ако не поне ще ви осветли , а може и пренасочи сам ако не Ви помогне . УСПЕХ !!!

  16. 20 Христо Христов 05.12.2012 в 16:55

    Днес – 5.12.2012 сряда, бях на преглед при професор д-р Георги Едрев.В чакалнята имаше много хора деца, възрастни… Редът ми дойде около 12 часа. Само за 3 минути професорът успя да ми погледне ушите, носа и гърлото, да ми вземе 50 лева и да каже, че не може да направи нищо… Явно е много добър специалист.

  17. 21 Екатерина 14.08.2013 в 19:46

    Здравейте,коментатори на професор д-р Едрев.Този ЧОВЕК ме оперира преди 15 год. /отосклероза/,и това беше първият лекар,който направи много за мен-непознатата и от провинцията.За да мина на някакъв специален апарат,какъвто имаше само на летището,той ме закара със собствената си кола,прегледа ме без нито една стотинка,насрочи дата и ме оперира също безплатно/само консумативи и пр./Златни ръце и сърце има !Господ да му дари здраве !

  18. 22 Свилена 04.08.2014 в 22:00

    Здравейте, синът ми има сериозно възпаление и постепенно губи слуха си, обиколили сме много лекари, но всички поставят различни диагнози и лекарства, но без успех и вече съм се отчаяла. Дали е удобно да ми кажете как бих могла да се свържа с д-р Василева и евентуално, ако още работи в МВР болница, дали човек може просто ей така да си запише час там? Ако ще е по-удобно, това е имейлът ми: elegiq@gmail.com

    • 23 batpep 15.09.2014 в 20:42

      за жалост не мога да Ви помогна. този блог е за споделяне на лични впечатления и мнения, не е справочник. искрено желая успех в делата Ви 🙂

  19. 24 doctor 03.03.2017 в 07:28

    It’s an remarkable article designed for all the online visitors; they will get benefit from it I am sure.


  1. 1 Похвално, Пето РПУ! « Блогът на Павлина Trackback за 01.04.2010 в 11:01
  2. 2 2010 in review « batpep Trackback за 02.01.2011 в 09:11

Вашият коментар




dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

март 2010
П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

дари живот!